arieenmarijke.reismee.nl

Lol

We zijn lekker op tijd vertrokken, rond 8.00 Na een voorspoedige reis zei Arie rond 15.30 zullen we een hotel zoeken? Was in de buurt van Ulm. Ik op zoek op booking.com. Vond een leuk hotel…Gasthaus Lamm, met nog (1?) kamer beschikbaar. Doe maar zei Arie. Heeft iemand op de tel, wel eens een kamer geboekt? In een rijdende auto? Nou…dat viel niet mee en ik maakte heel wat fouten! Arie dacht…ik toest het in op de routeplanner van de auto en jawel…paar km verder Gasthaus Lamm! Voordat ik alles voor elkaar had en hoera!!! Ik had mijn boekingsnr, stonden we voor de deur!
we vrolijk naar binnen en zeiden..we hebben geboekt!, de waardin( zo noem ik ze) schoot in de stress…dat kan niet..er kan alleen geboekt worden per tel.

Ik laat mijn boekingsnr zien…ze vroeg…heb je een vertaal app, want hier snap ik niks van…ik ben even gaan zitten en adres opgezocht, bleek wat ik geboekt had…Gasthaus Lamm was 30 km verder!,

Nou…foutje…Arie vroeg gelijk…heeft U een kamer voor ons en jawel..ze had er 1! We bleven dus bij deze Lamm! Snel de andere Lamm geannuleerd, wat dat kon voor 18.00 . Wat moesten we lachen…Prima gegeten daar!

Reacties

Reacties

Jan

Toch alles goed gekomen. Goed begin van het avontuur ?. Daar bouw je toch je reiservaring mee op?. Succes voor de colgende boeking ?

Ineke

Ha ha ha gelukkig toch goed gekomen?

Thijs

Fijn dat alles toch goed gekomen is

Lyon en Joke

Dat was al een gezellige eerste dag dan.
Klinkt allemaal lekker relaxt.
Goede reis en groetjes van ons.

Christa

Haha dat zijn mooie verhalen om jullie reis mee te beginnen; Lamm, Lemm allemaal Ă©Ă©n pot nat! Cheers op een mooie vakantie!

Ciska

Gelukkig toch kunnen eten en slapen!!

Lydia Dybala

Hey! Begint al goed! Gelukkig goed gekomen…
Groeten, Alex en Lydia.

Thijs

Super leuk om het allemaal te lezen, heel veel vakantie plezier

Corrie

Hahaha begin je reis met een lach. Dit gaat helemaal goed komen ?

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!