arieenmarijke.reismee.nl

Naar huis

Vandaag onze laatste dag aan het Idromeer. Wat een fantastisch plek en wat een luxe is dit huisje toch.

Genoten na deze drukke dagen. s’morgens op gemak ontbijten, Arie heeft dan bij de plaatselijke bakker verse broodjes, gehaald, alles in de vaatwasser en dan gaan wandelen, ivm de hitte doen we dit na het ontbijt. Lekker even wandelen, wel in de schaduw zoveel mogelijk. We lopen meestal langs het meer, naar een camping, drinken of eten een ijsje en dan op gemak weer terug. Dan snel badpak aan en naar de ligstoelen D! Wee degene die daar opzit!:) We zijn meestal alleen en ik ga meestal gelijk even zwemmen, lezen wat…we passen ons geheel aan de Italianen aan! Houden ook soort van siësta en lezen veel. Toch moeten we nu en dan om boodschappen, heerlijk het verse fruit hier! Die meloenen !!!! Zo lekker!

Nu straks inpakken, gaan morgen op gemak weer terug , horen dat het best druk op de weg is. We zien wel….plan is weer paar x te overnachten.

Morgen dag zeggen tegen Italië!
Wat was het een bijzondere vakantie, wat hebben we veel gezien, best paar x uit onze comfort zone gekomen.
Ook goed om mee te maken. Wat eenprachtig land, aardige bereidwillige mensen, lekker eten en wijn. Wat een avontuur geweest.

Liefs,

Arie en Marijke

Ciska

Fijn dat jullie zo genoten hebben!!

Lydia

Goede reis terug! Fijn, dat jullie zo genoten hebben. ?

Jan

Goeie thuisreis. Wie weet komen we elkaar nog wel tegen in Duitsland.

Ineke

Fijn dat jullie verwachtingen zijn uitgekomen! Goeie reis terug en we spreken snel af om jullie verhalen te horen?

Lyon en Joke

Het was leuk jullie belevenissen te kunnen volgen.
Prachtige reis waar je op terug kunt kijken.
Groetjes en veilige kms naar huis.

Corrie & Pascal

goeie veilige terugreis. We zien elkaar snel weer