arieenmarijke.reismee.nl

Mille Miglia

Vandaag naar Brescia, museum de Mille Miglia, ja weer auto’s en een uurtje rijden. Bij het museum aangekomen, viel het mij een beetje tegen. We hadden natuurlijk al prachtige museums gezien. Was best mooi hoor, naar ik vond het beperkt. Gelukkig krijgen wij 65 korting:?

Zijn maar even op terras neer gestreken, want was al erg warm. Er waren ook heel wat Nerderlanders, Arie stapte op paar mannen af, die er erg indrukwekkend uit zagen, drukke polo’s met veel badges, keycordmet dikke plakkaten eraan. Arie vroeg hoe laat, de start morgen was. Ze waren erg aardig en adviseerde ons nu naar Brescia te gaan, daar de auto’s nu verzegeld werden en alles rustig te bekijken was. Dat gaan we doen! Prima idee, museum was toch al bekeken, we waren al in Brescia. Parkeerplaats bij het station en gaan lopen, wat geweldig! Overal oldtimers! Rijdend en geparkeerd. Op Piaza del Victoria was het enorm druk….wat gaaf! Wat waren we blij er nu te zijn. Arie kon op gemak rond kijken, jammer dat het erg warm was. We zochten wederom een terras op en bestelde wat te eten en te drinken. Arie ging tussen door steeds even er naar toe, naast ons kwamen Duitsers zitten en ik en die Mevr.bleven maar samen zitten, de mannen steeds weg.. We gaan morgen naar Salo, daar komen ze langs, we gaan dus niet nog x naar Brescia. Heerlijk…we gaan ze rijdend zien( hopelijk)