arieenmarijke.reismee.nl

Aan alles komt een eind

We zijn thuis! Na een bijzonder terug reis. Zondag na een prachtige rit, langs het Idromeer, draaide wij de tol weg op en bammmm in een file! Bizar hoeveel auto’s,motoren Italië uit willen! We hadden contact met Jan en Ineke en hun hadden het vrijdag ook zo meegemaakt en blijkt dat de Duitsers vakantie hadden gehad en weer naar huis gingen. We hebben de Brenner pas maar links laten liggen, want die zat helemaal vast. We waren het beu en we hadden in 6 uur maar krap 300 km gereden, morgen nieuwe kansen! Een hotel ingetypt en Haus Amalia klonk beetje bekend, dus wij er op af! Sluip door…ga door, door landweggetjes en akkers, kwamen wij bij Haus Amalia aan…uhhhhh een afbraak hotel en half vervallen, met veiligheids hekken. Haus Amelia gaat het niet worden dus…dit alles met een fiks warme dag…38 gr, maar leve de airco van de auto. Volgende hotel…gelukkig in het zelfde dorp….en dat was toch leuk!!! Een Biergarten hotel, met ( echt waar) personeel in Tiroler kleding, compleet met lederhosen, en van die jurkjes…rete druk, maar gezellig en er was een kamer vrij! De deurkrukken waren oude skie’s hoe vind je zo iets….zo geweldig. We bespreken gelijk een tafel om te eten…nou dacht Arie…is dat nodig? Nou dat was nodig…zo druk!
De volgende morgen na een goed ontbijt op weg en kruisjes slaande hopend op minder verkeer. Prima weg, veel vrachtverkeer, maar wat konden we doorrijden! Arie had de neiging om door te rijden, maar hij was jarig en ik wilde het gewoon lekker nog even het vieren. Dus weer een hotel ingetoetst, we zaten in de buurt van Koblenz. Wat mooi daar…We hadden Hotel Alter posthof in getoetst en ook dat was een Biergarten, hoera, daar kan je verjaardag goed vieren! Er was een kamer en er was prima eten! Genoten van de “ laatste “ vakantie dag…

Na wederom een prima ontbijt op weg naar huis…voorspoedig ging de reis tot Antwerpen, weer in de file , maar rond 14.30 thuis!
Wat een mooie vakantie…wat genoten en wat fijn weer thuis te zijn!

Bedankt voor alle lieve berichtjes, ook namens Arie