arieenmarijke.reismee.nl

Einde toer

Aan alles komt een einde, zo ook aan de toer Mille Miglia. We hebben hem uit gereden! Na een heerlijke dag in Verona, museum was schitterend, 3 uur in lopen dolen, nog even langs Verona, ja langs, want het was erg warm en al laat.
Gelukkig moesten we vandaag door Verona, dus nog wat van de stad kunnen zien. Was nog niet zo druk. Na een mooie tocht kwamen in Salo, was bizar druk op de weg, erg warm en iedereen wilde naar het meer, logisch. Daar even wat boodschappen gedaan, want het is over met de pret…geen hotels meer met ontbijt, dus zelf even de nodige boodschapjes gedaan, kan immers in de koelbox!
We zitten nu in een complex met huisjes, twee verdiepingen, boven ons dus ook mensen. Heerlijk privé, met zwembad voor de “bewoners” en 2 eigen ligbedden met een D! Haha, dus ligt er iemand op….weg sturen:) We gaan deze week heerlijk relaxt in.

We zitten ook midden tussen de bergen, prachtig uitzicht. Zal niet meer zoveel te melden hebben. Woensdag naar Brescia voor de start van de Mille Miglia…Arie kijkt daar enorm naar uit. Hoorde dat hetNederland ook prachtig weer…geniet ervan!

Lydia Dybala

Wat fijn, dat jullie zo genoten hebben! Ik ben benieuwd naar de foto’s van de start.

Ciska

En dan nu maar uitrusten!! Geniet er van!!

Irene

Dit klinkt echt zalig!! Heb wat foto's opgezocht bij meneer Google. Wouw!!!